and they're back.. finally!

Desperate Housewives är äntligen tillbaka. Kalla mig töntig, mesig eller vad som helst. Men jag gillar den serien.
Så det så!

Desperate

Idag har det varit en lååång dag. Teamet spelade ju mot Skövde igår. Tyvärr förlust med tre bollar, men jag känner att vi har stor stor chans att ta de jävlarna. Sedan körde Rogge snabbt hem. Var väl hemma vid kvart i två, somnade inte förrän vid halv tre. Klockan ringde halv sju, inte alls kul att gå upp. Sen jobba nio timmar utan rast, pengar pengar! Sedan tänkte jag sola, tyckte att jag förtjänade det. Men det var typ kö på solariet. Första gången någonsin. Hade inte klarat av att sitta och vänta i soffan i en kvart utan att somna så jag mötte upp Ia och vi vandrade hem till henne. Lade mig för att 'vila' lite i soffan. Det var skönt och behövligt. Sedan kom Lasse, Johanna och Jonna. Käkade fikat åså som Ia hade köpt och kollade på Sävehof-Önnered. Synd att inte Önnered vann, hade varit kul.
Sedan begav jag mig hem för att kolla på Desperate Housewives. Och nu är jag jättetrött. Ska väl gå och lägga mig snart. Riktigt snart. Hoppas bara att jag kan somna.

Känns förövrigt som att jag är sjuk, att jag har feber. Men förmodligen är jag bara sjukt trött. Skulle jag vara sjuk så är det den jävla ungjävelns fel på dagis. Döda döda!

Vicktoria Brzuziewska, jag är riktigt stolt över dig. Känns bra att du tränar och står i. Jag är en riktigt stolt personal coach. Det ska du veta. Du lyssnar verkligen och tar till dig det jag säger. Du är en mönsterelev!

- "sova som en stucken gris" -

So long.

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, visst fick jag..
försökte nå lite elvis stuk aka brolle.
för övrigt dejta ja brolle inatt haha. nice.
du, jag saknarej!ja vill till dej!

2008-04-16 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0