are you here to stay?

i morse fick jag ett sms 07.08 om att Dannemannen behövde vikarie 07.30. på allvar, hur skulle jag hinna dit på 22 minuter? men jag tackade ja och sedan kollade jag med Jonna om hon hade börjat eller inte. tur för mig så började även hon 07.30. så jag stod ute på bussisen 07.16.. snacka om att jag var snabb.
jobbade till 12.30, sedan gick jag hemåt i det vina vädret. för visst är det fint väder. det var varmt också. så varmt att jag fick ta av mig min jacka. så jag såg nästan ut som den engelska familjen igår, bara att jag inte hade riktigt så fula kläder som de hade. 

men våren är här nu, eller? hoppas verkligen det. känns som det är på tiden faktiskt.

vår

blondinbella mig hit och blondinbella mig dit. hur kan så många läsa hennes blogg? tycker alla att den är bra och intressant? på riktigt? 
jag fick höra om henne för någon vecka sedan och gick nyfiket in på hennes blogg. ja, jag hade höga förväntningar eftersom det är så många som läser hennes blogg. men vad handlar den om egentligen? ja, inte vet jag. och inte är den personlig heller. jag skriver hellre en personlig blogg som kanske bara 2 personer läser, än en blogg som är helt opersonlig och som jättemånga läser.
är hon 17 år tjejen? och skriver om att hon funderar på att spruta in lite restylane i läpparna (eller var det kanske botox?) och så lägger hon ut en bild där hon plutar med läpparna och sen ska folk komma med åsikter. och sen blir det värsta fighten i hennes kommentar-låda. palla det! 
varför ska hela Sveriges folk få vara med och bestämma över hennes liv. kan hon inte göra det själv? och om hon inte kan det så kan hon väl bara fråga sin vänner. för palla bry sig om vad folk man inte känner tycker.

och varför orkar jag bry mig om detta egentligen? jadu, vet knappt det själv.

- "gå fort och le stort så märker ingen hur ful du är" -

so long.

Kommentarer
Postat av: Sara

oh, thats makes me happy MATE!
mysiga dagar hos dej!

puussen!

2008-04-04 @ 16:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0