fucking dickhead

Jävla skit. Jävla skitjävel. Förlust idag med. Men vi var så nära, så nära. Förlorade med en boll. De gjorde mål med kanske 20 sekunder kvar. Sedan var det väldigt nära att Anna gjorde mål när Thorstensson fipplade med bollen. Men nära skjuter ingen hare. Men det är så pissigt, för jag tycker att vi var det bättre laget. Och det säger jag inte bara för att jag är EIK:are (i mitt hjärta). Utan jag säger det för att jag tyckte det. Så sa jag inte efter förra matchen, så det så. Men nu är det bara att ladda om och ta nya tag på lördag, annars är det sista matchen för säsongen. Och jag vill inte det.
Så nära men ändå så långt ifrån.
Kuk. 

Har lite ont i halsen också. Inte så konstigt så som Amalia och jag skrek. Hon bara måste komma på nästa match.

Nu är jag sådär sjukligt trött igen. Har varit det nästan hela dagen. Funderar på att tacka nej till jobb imöra om de skulle höra av sig. Så jag får vila ut ordentligt, så jag inte blir sjuk. Vi har ju ändå ingen träning imöra. Så då kan jag likaväl ta det lugnt hela dagen. Känns som att det skulle behövas.

sova gott
Matchade förövrigt skorna med västen idag. haha. Det var kul. Blått var dagens tema, som alltid.

- "det kan inte bli offside i handboll väl?" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0