grill n' chill

Vaknade i morse av alarmet och undrade först varför det ringde och sen vilken dag det var. Fick för mig att det var fredag och det hade ju varit skönt, bara en dag att jobba kvar liksom. Men när jag hade varit uppe ett tag kom jag på att det var måndag. Fast för mig är det ändå fredag, på sätt och vis. Åker ju hem imöra och stannar till på söndag.

Helgen lite snabbt då. I lördags gick vi, några i laget, runt i Malmö och skulle kolla i affärer. Jag kollade mest, köpte endast en tunika/klänning och en röd jacka. Skitsnygg jacka, jag är kär. Hoppas bara att jag har råd att behålla den. Såg även den snyggaste killen jag nog hittills sett. Åh, jag är så kär i honom. Hehe.
Sedan satte vi oss i en park och åt och sjöng till gitarren. Efter det begav vi oss hem till Emma och fixade oss. Sen gick vi ut. Vi fick med oss en extra snubbe hem, men han var ju trevlig så det var lugnt.
Söndagen då. Ida, Ia, Lollo och jag tog en fika i Malmö. Sedan hämtade Nanne upp Ia och mig. Åkte till Eslöv och käkade pizza. Sedan hem en snabbis, åkte sen och käkade glass med Lasse och Johanna. Sen var Ia och jag ute och gick på en promenix i ungefär två timmar. Vi hade ganska djupa samtal.

mazarin
Ett fetto där i mitten..


Måste bara säga att vädret verkligen har varit kanon. Sjukt jävla bra. Så skönt.

Och idag har vi grillat på gården. Tänk att det krävdes en göteborgare för att få fart på elden!

Är så jävla less på att packa nu. Och är jävligt trött. Kan börja lipa känns det som. Funderar på att gå upp extra tidigt imöra, och packa det sista. Fast det hade varit skönt att slippa det imöra också. Har nog tillräckligt att göra innan jag åker imöra ändå. 

Så jag packar nog nu ändå.

- "ser den här bra ut på mig eller passar den bättre på ditt sovrumsgolv?" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0