how to look good in ten minutes

Ja, det är något min vän Anna har lite problem med. Men jag själv å andra sidan har inga problem som helst med det. Haha. Skämt åsido. 
Anna, Johanna och jag var iväg och handlade. Sedan stack Anna och jag hem till henne för att äta lunch och sedan skulle vi bege oss till mig för att baka. Men så blev det icke! Ola ringde och ville att vi skulle käka lunch med hans kompis från Italien. Ja, en riktigt italienare så förväntningarna var höga. Men tji fick vi. Han såg inte ut som den italienaren man hade föreställt sig. Men han var oerhört trevlig och babblade på som bra den. Och det tycker vi om.
Jobbigt att behöva prata engelska hela tiden. Ni som känner mig vet ju hur bra jag är på att vilja prata engelska.  Jag pratar ju inte ens hellre än bra. Och då är det illa.

Ska senare hem till Johanna och Lasse för att äta. Vi blir ett gäng och maten blir nog god, fläskfilé och potatisgratäng. Sedan blir det väl lite Nintendo Wii:ande. Upp tidigt imöra bara, ska ju åka till Skövde. Hoppas innerligt på vinst nu. 

- "grattis Lugi!" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0