i do really miss it

Idag har jag fått både goda och dåliga nyheter på en och samma gång. De goda nyheterna är att jag har fått ett vikariat på minst 4 veckor, skitskönt. De dåliga nyheterna är att jag inte kommer iväg till Karlshamn på onsdag för att sen kunna åka till Göteborg på torsdag. Men det kanske blir Karlshamn på fredag, eller om det viktiga i Karlshamn kommer hit. Det är ju också en möjlighet.
Men det känns jätteskönt att ha ett fast vikariat där nu, att slippa hoppa runt åså. Görskönt, som vi säger det.

Och idag gick jag förbi fotbollsplanen och såg några pojkar/män träna där. Och jag känner hur jag saknar det. 
fotboll
Och speciellt såna här dagar, då det är sol och varmt och skönt. Då vill man ju bara springa runt och sparka på bollen. Åh, jag saknar det verkligen.

Sista träningen idag. Blev volleyboll, och mitt lag var det lag som hade roligast iaf. Vi kanske inte var så bra vi fjunisar, men vi grinade mest. Så det så.

- "jag lägger upp den!" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0