i don't get it

Har jag otur eller dras jag helt enkelt till sån skit?
Jag förstår det inte, varför? Är det min karma? I så fall undrar jag om jag har någon karma ens. Och om jag nu har det så måste det nog vara den sämsta karman som någonsin funnits.
Vad gör jag för fel? Finns det något jag kan göra?
Äh, jag blir så less helt enkelt.

Tror det inte har varit en enda gång som detta inte har hänt. Alla gånger jag kommer att tänka på har det varit såhär. Alltså när det har varit lite mer på riktigt. Så kanske är det så att jag dras till det, automatiskt. Men vad faan vet jag egentligen?

Palla då. Jag vet inte hur många fler gånger jag pallar det, eller hur länge till jag orkar att stå ut. Åh, palla!

Jävla skit


- "det är jag som är Hans Erik Jönsson" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0