i really love it

Kom till min älskade hemstad igår.
Vi var på middag på stadshuset. Det var det segaste, men vi hade som vanligt roligast. Garanterat! Det var skitkul att få träffa alla igen också. Eller ah, alla som var där iaf. Patti och jag var nog lagets underhållning igår kväll. Men det var riktigt kul. Sedan hade vi en stackars Johan vid vårt bord. Han hade det inte lätt. Kul bara att Patti dissade honom totalt det första hon gjorde. Men han var något att sätta tänderna i faktiskt.

börsen

Och idag har jag bara flängt runt. Ringde Carro imorse och vi bestämde att jag skulle åka dit. Visste inte riktigt vägen och eftersom vi missförstod varandra så tog det ett litet tag innan jag kom fram. Sen satt jag där och snackade och Susanne sydde Carros klänning som hon ska ha på banketten imöra.
När Carro hade testat och packat klart åkte vi in till stan för Carro skulle köpa skor. Hennes kort fungerade inte så vi flängde runt och till slut löste vi det.

Sedan träffade vi Natta och sen åkte jag hem. När jag nästan var hemma undrade Vickan om jag kunde fixa cider till henne och eftersom att jag alltid ställer upp för mina vänner var det bara att vända bilen och styra den mot Selma. Fick stå i kö där och sen äntligen komma hem. Var görhungrig då så fick göra mig lite Spagetthi Carbonara. Och nu sitter jag här. Dötrött och vet inte vad jag ska göra ikväll. Men det blir väl antingen fylle-fotboll eller sitta hemma. Det där sista känns faktiskt lockande.
Men vi får se.

Är trött.

- "var inte det här en middag för SM-vinnare?" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0