i wanna kill you

Åh, vad jag verkligen tycker illa om dig. Jag tycker verkligen, verkligen inte om dig. Sedan den första dagen du kom in i mitt liv och försökte förstöra, försökte ta över, har jag avskytt dig. Jag tycker verkligen att du är äcklig. Hade jag fått chansen hade jag spottat på dig. Nej, förresten, du är inte ens värd mitt spott. Du är inte ens värd min spya.
Jag avskyr dig som pesten, du är så jävla äcklig.

Egentligen borde jag inte bry mig. Men du är så äcklig att jag inte kan sluta att bry mig. Helt sjukt.
Och jag vet inte ens vad du heter. Men jag vet vem du är , och vad du har gjort. Och för mig räcker det.
Jag vet inte varför du gjort som du har gjort, kan inte förstå det. Ingen vettig människa skulle hålla på som du gör. Men du är väl inte så vettig heller, du verkar inte så vettig.

Jag blir så jävla arg varje gång jag ser dig. Jag blir riktigt förbannad. Helst av allt skulle jag vilja berätta för dig hur jävla äcklig jag tycker att du är. Men så elak är jag inte, jag är inte så känslokall som du är. Sen skulle jag inte ens vilja prata med dig, för du är inte värd att höra mina ord. Det finns inte många personer som jag tycker illa om egentligen. Men dig både hatar jag och avskyr. Och det är med all rätt jag gör det!

Usch, du anar inte hur äcklad jag blir av dig. Jag vill spy!

Äckeljävel!

- "bajsar björnarna i skogen?" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0