i'm thankful


har inte kommit åt bloggen på några dagar, den har ju bytt plattform.
så jag har passat på att umgås med min älskade Dumbo. (kommer berätta mer om detta när hon har åkt hem, vilket tyvärr blir imöra)

men måste bara säga att idag när jag kom hem, gissa om jag blev överraskad.
min kära vän, ni vet hon med de stora öronen, hon hade städat hela min lägenhet. och med städat menar jag plockat undan, dammat, dammsugit, flyttat på lite grejer och diskat. och det är så fint hemma hos mig nu. undrar bara hur länge det kommer vara såhär.. länge hoppas jag.

men jag undrar, städade hon för att hon tyckte att det såg ut som skit här, eller var det för att hon är helt underbart snäll och för att hon inte hade något att göra? hoppas på det sistnämnda.

thanks anyway, hun.


städat

undrar om det var så det såg ut när Hassling var i farten.

- "har du smölt?" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0