it can't be the end

idag då. mamma väckte mig och bjöd på frukost.
sedan gjorde vi oss iordning. åkte först till Lund för att byta slangen till min dammsugare. gick också till MQ för att testa skjortklänningen jag hittade med Sara i onsdags. och den passade även denna gången. visste inte om den röda eller blåa var bäst, men den röda fanns bara på Nova där. så jag köpte den "så länge" för att sen åka till Mobilia i Malmö och testa den blåa. och fy det var så svårt. så mamma erbjöd sig att sponsra den blåa. så jag fick köpt båda. jag vet, jag har en snäll mamma.
sedan köpte jag inget mer än ett läppsyl, medans mamma fick köpt en jävla massa. vi var även i Triangeln och shoppade. och åt. sedan åkte vi till IKEA och köpte lite grejer till lägenheten. och fikade.
och nu sitter vi här. jag kollar på Sing-a-Long och mamma ligger i min säng och kollar på Körslaget. så ja, det är musik för hela slanten.

shit, imöra kan det vara över..

EIK

imöra kan det, som sagt, vara slut. men det tror jag inte, och det hoppas jag verkligen inte. vad händer isåfall? kommer kännas så konstigt. så jag hoppas verkligen inte att det blir så.
teamet förlorade ju mot Skuru med massa i torsdags. (jag vet att jag inte behöver påminna om det) därför måste vi vinna imöra och sen på onsdag. men för att det ska bli en match på onsdag måste vi vinna imöra. och det bara måste vi göra.
vad ska man göra sen annars? och det som har gått så bra i serien, inte ska det väl behöva sluta såhär tidigt. det hoppas jag verkligen inte. det får bara inte hända!

- "även solen har sina mörka sidor" -

so long.

Kommentarer
Postat av: Jonna

en till bloggerska;) kul!
allt väl ? kramen.

2008-04-06 @ 16:24:00
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Sara

din bortskämde lille, har du både röd och blå ihihi!
puss mitt hjärta

2008-04-08 @ 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0