it makes me smile


Jag är skadeglad, det erkänner jag. Och jag blir extra glad när folk jag inte tycker om 'skadas'.
Det känns så bra, jag mår så bra. Tyvärr. Känner mig hemsk på samma gång som jag mår så bra. Fy, jag vet. Jag är en dålig person, men kan inte hjälpa det. 
Sen förtjänar hon det, efter vad hon gjort mig innan. Så det så.
Skadeglädjen är den sanna glädjen.

smile

Och då känns det så himla bra när människor tar ens parti, utan att man ber de om det.
That's real friendship for me.


mån: jobbade och gymmade. Sen åt Ia och jag mat hos Johanna & Lasse. Vi var träningslediga efter vinsten i söndags.
idag: jobbat, gymmat och tränat.
Det händer tyvärr inte så mycket i mitt liv nu.

Och imorgon börjar det igen. Eller ah, börjar och börjar. Men det är första gången denna säsongen. Dags att ta på sig bikinin. Usch, lika jobbigt varje gång. Älskar alla mina bikinis, men jag hatar att ha på mig de. I alla fall nu i början, innan man vant sig vid att gå i det. Men det ska väl gå bra denna gången, inte ska jag väl dö av det iaf?
Får gå med handduken runt mig och sen slänga iväg den samtidigt som jag hoppar i bassängen. Det ska väl funka?
Varför kom jag ens på idén med att simma imöra? Fast det kan ju vara bra att börja tidigt, så har man kommit över ångesten när man ska gå i bikini ofta. Ganska bra idé av mig ändå trots allt.

- "du är ett givet förstahandsval och det är förtjänat!" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0