keeping up the good work

Det blev seger idag för teamet. Men det satt långt inne.
Matchen började som den förra, Skuru tog ledningen. Men sedan kom vi ikapp och förbi. Vi ledde med 4 eller 5 i halvlek och när det stod 29.15 på klockan i andra halvek var resultatet 25-24. Snacka om att magen pirrade, jag vill bara gå därifrån. Damen som satt bakom mig frågade sina vänner om hon skulle gå ut ur hallen, för varje match hon har kollat på har teamet förlorat. Hennes kompisar svara ja, och hon sprang iväg och kom inte htillbaka förrän slutsignalen hade gått. Så kanske är det henne vi ska tacka att Skurus sista skott gick i stolpen?

seger
Så då blir det semifinalspel mot Skövde med start på söndag. Ska bli intressant.

Badandet gick bra idag. Kanske för att det inte var så mycket folk där. Fast, det är ju inte det som är problemet för mig egentligen. Jag skiter ju ganska så mycket i vad andra tycker. Det är mer att det känns jobbigt för mig att spatsera runt i bikinin. Men det är väl sådant som går över med åldern, eller?

- "husk det er herligt og vaere en VINDER" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0