skogstokig is the shit

som ni redan har förstått så har jag haft Sara på besök här nu i några dagar.
och vi har haft så roligt så. det började redan på tåget ner hit i måndags. damen bredvid Sara lyssnade på allt vi sa och läste Saras tidning över axeln på Sara. nästa dam som satte sig bredvid Sara (vi måste verkat trevliga att sitta med) sket i att visa biljett. hon sa till oss att hon hade årskort, men frågan är om hon verkligen hade det?

på kvällen i måndags åkte jag fort till Lund efter träningen för att kolla H43-Alingsås. Sara hade tagit tåget lite tidigare, för hon ville se hela matchen. tyvärr förlorade Alingsås, jävla skit. sen efter matchen handlade vi lite snabbt och sen åkte vi hem till mig.

sedan jobbade jag hela tisdagen typ. Sara gick vilse i Eslöv (hur man nu kan göra det) när hon skulle möta mig. vi handlade lite och sen gick vi hem till mig. glömde ta köttfärsen ur min väska, men det gick bra ändå. vi åt Pölse lite snabbt sådär och sedan begav vi oss till Norrevång för att se en träningsmatch. kollade bara första halvlek, stack sedan hem och kollade på Ystad-RIK. förlust för RIK, jävla skit. så lagade vi lite tacos och tryckte i oss. sen satt vi uppe halva natten. lyssnade på musik åså. sedan kollade vi på Momento. ett har-tak = fähus? konstigt det dära.

anyway. vaknade idag av att grannen skulle borra sig igenom mitt tak. och så ringer det på dörren, men jag pallade inte att öppna. så efter en lite stund öppnas dörren in till mig. gissa om vi blev chockade. men det var bara några snubbar som skulle installera något, och det hade jag ju fått information om innan någon gång.

så gjorde vi oss iordning och begav oss till Lund. jag fick köpt en tröja och ett linne. Sara fick köpt en duschgrej och en tröja till Kristian. sedan käkade vi bakpotatis och så lämnade jag Sara vid tåget.
och nu är jag hemma hos mig igen. i min fina, nystädade lägenhet. ska verkligen försöka hålla den städad så länge som möjligt nu.

L n' Dumbo

att ha Sara på besök är verkligen en upplevelse. har verkligen haft skitroligt. och det har varit skogstokigt.
- vi har kommit på vad den nya arenan i Göteborg ska heta; "Görnya Ullevi".
- Sara ville ha Smölt till korven. Smölt visade sig vara Ketchup.
- "jag blev ledsen" "grät du?"
- vi pekade finger och hånade Esmée Denters. kan vara för att hon är både snygg och sjunger som en gudinna. 
- vi har både gått och sprungit i kisstunnlarna
- "ett barn till Lund"
- Maria fick riktigt stora läppar av att testa Saras läppsyl.

det har varit några helt underbara dagar. men det finns bara ett ord för hela tiden ihop. och ni kan nog lista ut det själv. men om inte:
SKOGSTOKIGT!

men Sara. en sak ska du alltid komma ihåg. slår du dig, slår jag mig..

- "som en öppen spis, lika mysigt varje gång" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0