the first day in my life

Idag börjar det. Mitt nya liv med ny inställning. Jag ska försöka, och jag vill så gärna lyckas. Så håll tummarna för mig.

Har varit en bra vecka. Och idag fick jag sluta en timme tidigare än jag skulle. Det bästa med det är att jag får betalt ändå för den timmen. Det är så det ska vara.
Ikväll blir det mat och handboll hemma hos mig. Hade gärna bjudit på mat idag, men har verkligen inga pengar. Inga pengar alls typ. Förstår inte hur jag ska klara av denna månad. Vilken tur att mamma finns. Världens bästa mamma! (det har ni aldrig hört mig säga tidigare va!?)
Så vi ska köpa mat ihop och laga idag. Får bjuda tillbaka en annan dag..

Imöra blir det att fara till Malmö och gå på stan. Har fått pengar av mamma att köpa något att ha på mig på tisdag om jag skulle hitta något. Annars har jag ju kläder hemma som inte är allt för välanvända. 
Efter shoppingturen blir det mat i en park och lite öl åså. Sedan hem till Emma för att fixa sig och käka lite till. Sen går vi väl ut och gör Malmö.

Har funderat lite alltför mycket på sistone. Men det ska väl lösa sig, hoppas jag.
Med min nya inställning och med mitt nya mål kan det bara bli bättre.
(kanske berättar för er senare vad det innebär.)

- "ni är faan smörigare än Julio Islias" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0