tired

Igår då. Skulle ju på kalas hos Jeffan för att fira hennes mor och far. Så sprang runt på stan för att hitta någon present till de. Det blev whiskey till Morgan och ett jättefint halsband (tycker jag) till Catrin. Nathalies pojkvän var ju också på kalaset och hennes kille var där. Så han blev presenterad för hela familjen, vilket jag också blev. Så Jeffan fick en känsla av att folk i släkten trodde att jag var hennes flickvän, och jag tyckte det kändes som det också. Så det skojade vi lite om nästan allihopa till slut.

Sedan när tårtan hade ätits fick jag köra hem fylle-Jeffan till mig och så var det min tur att komma ikapp henne med drickandet. Sedan åkte vi in till stan, var i Kallebäck och tjötade. Sedan åkte vi in till Parkan där vi träffade Jens och Ankan och gänget. Jens var ganska intressant, haha.
Och så var Roland där. Inte vilken Roland som helst, utan So you think you can dance - Roland. Och ja, han dansar likadant på dansgolvet och på barerna som han gjorde i programmet.

roland2

Och när Park stängde skulle vi som vanligt bege oss till Kebaben. Fast vi skulle bara in på 7Eleven en snabbis. (Oh, thank heaven for Seven Eleven) Där på golvet låg en kille som var väck. Så en gammal nattvandrare fick hjälpa till där. Jag ringde ambulans som aldrig dök upp typ, tog ett jävla bra tag iaf.

Sedan begav vi oss mot Kebaben och självklart hade de stängt. Så det var att bara sätta sig i en taxi och åka hem. Var väl hemma vid halv sju tiden. Det har blivit lite till en vana att komma hem så sent med Jeffan nu, eller ska jag säga tidigt?

Idag har vi bara legat däruppe i sofforna och kollat på handboll och på killarna på utsidan. Sedan grillade vi (skitgott) och Jeffan åkte hem.

Imöra är det semifinalsdags. Vi möter Skövde i bäst av fem matcher. Och nej, alla matcherna går inte imöra. Skulle ha åkt tåg dit egentligen. Men nu ska Jeffan och Catrin med och kolla. Så jag åker med de. Ska bli trevligt. Plus att jag får umgås med Jeffan ännu mer. Och Catta också!

- "jag kan bara visa dig dörren, du måste öppna den" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0