who can it be?

mossan och jag åkte en snabbis till Lund idag, Nova faktiskt. självklart fick hon köpt en del även idag. sedan bjöd hon på lunch och efter det åkte vi till Norrevång. skulle ju kolla på teamet.
och en sådan match de gör, helt otroligt. förra matchen förlorade de 10 bollar, och idag vann de med 12.  det finns ju inte. och på onsdag, om de spelar som de gjorde idag så kör de över Skuru då också. 
eller ska jag säga vi?

mamma åkte hem efter matchen och jag gick hem till mig. sedan kom Ia förbi och bjöd bort mig till de. tog med mig ett paket delicatobollar som jag bjöd på. kollade lite tv och umgås. och nu kom jag hem.

mobil
idag så ringde det ett konstigt nummer till min mobil, ett nummer jag inte kände igen.
varje gång mobilen ringer och det kommer upp ett nytt nummer, ett nummer man varken har inlagt eller tidigare sett, blir det lite spännande på något sätt. jag ställer mig alltid frågan: 'vem kan det här vara?' eller 'vad har jag nu gjort?' för alltid, alltid, tror jag att det är något negativt. så ytterligare tusen frågor hinner hoppa runt i mitt huvud innan jag lyfter luren. 'vem har mitt nummer, men jag har inte dens?' ja, tusen frågor. man kan säga att jag blir lite nervös. fast vad finns det att vara nervös för? är det något/någon man inte vill prata om/med så kan man ju alltid lägga på luren bara.

jag har en kompis som inte svarar när det ringer ett nummer hon inte tidigare sett. då väntar hon tills den som ringer har lagt på och antingen så kollar hon upp numret på internet eller så ringer hon upp med skyddat nummer lite senare och lyssnar på vem det är som svarar.
själv så trycker jag på 'svara' och säger: 'hej, det är Maria' och väntar spänt på vem det är i andra änden..


Sannisen. Subban. Stjärnan. Modellen (?)
up with your head. det behöver inte vara det värsta. vi hoppas inte på det värsta.
och visar det sig vara det värsta så vet jag att du klarar det här.
du är starkare än du tror!
so, keep up the good work! 

- "jag vill ha dig så mycket att jag nästan vill vara dig" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0