why, why, why?

Varför mår man alltid så dåligt dagen efter?
Fy. Men jag trodde att det var värre än det egentligen var, och det borde kanske ha varit värre. Jag drack ju för två igår. Nej, jag är inte gravid. Men jag lovade Anna att jag skulle dricka för henne också, och jag håller vad jag lovar. Haha.
Men nu ligger vi iaf här i sängen, Jeffan och jag. Okej, inte sängen. Vi ligger i bäddsofforna. Och det är så skönt att ligga kvar, att inte behöva röra sig. Är glad att jag inte behöver åka hem till mig idag. Hade inte pallat att sitta på en buss idag, absolut inte i det här tillståndet. Nej fy.

Vi ska grilla ikväll, och det är skönt väder. Snacka om vår-feeling.
Förresten, Blåvitt vann med 4-0 igår. Mohahaha.

- "om man gillar tonfiskröra så ÄLSKAR man den här" -

so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0