from yesterday


I lördags var det fest igen. Den här gången för Patti och Natti. Det var riktigt trevligt, vi dansade och sjöng sam faan. Sedan åkte vi in till stan. Werner, Nattis (Pattis lillasyster) och jag stack till Nivå. Där var det riktigt trevligt. 
Werner och jag gick till Kebaben och åt. Sedan träffade vi Jimman och Adde, som stod och bråkade. Så tog tag i Adde först, och sen Jimman, och drog iväg de. Åkte hem till Jimman på efterfest men nästan alla däckade.. Haha.

Sedan på morgonen var det så jävla kul. Addes alarm ringde flera gånger, bara jag som vaknade. Det var tänkt att Adde skulle gått upp klockan åtta för att han skulle börja jobba klockan tio. Halv tolv frågar Jimman om Adde inte skulle gå upp. Men Adde mumlar något konstigt. Jimman frågar när Adde börjar jobba och Adde svarar: "Kvart över olja". Att jag inte bröt ihop då..
En kvart senare hör vi nerifrån (Werner, Jimman och jag sover i Jimmans loftsäng och Adde sover i soffan nedanför):
"HELVETE!" Och då fattar vi att Adde förstått att han försovit sig. Och han undrar varför vi inte väckt honom. Låter kanske inte så kul för er, men det var riktigt kul: Så Adde gör sig i ordning blixtsnabbt och sedan kör Jimmans pappa honom till jobbet. Eftersom han jobbar på IKEA i Bäckebol så åkte Werner och jag med..


Så i söndags åkte vi runt lite. Först var vi och handlade blomma. Sedan åkte vi ut till Walles grav. Efter det åkte vi till Jonas och hämtade en film. Jag fick hämta filmen själv, Jonas och jag stod och snackade ett tag..
Sedan blev jag avsläppt hemma av Natalie Werner.

Tar det lugnt och fixar lite här hemma. Sedan hämtade Vickan mig och vi gick på bio. Såg Sex and the city. (andra gången för mig, men den är så jävla bra)
Klantig som jag är så förstör jag typ sista scenen för Vickan. Viskar lite tyst till henne att Mr Big är ful. haha. Hon tyckte inte det var lika kul som jag gjorde. Sedan åkte vi och satte oss utanför Emilies hus och hon visade privata delar genom fönstret. Haha.
Vickan parkerade bilen hos sin syster och vi tog vägen om där Veronica hade hoppat. Det var jättefint där. Massa ljus, blommor och grejer. Sedan skildes vi typ åt.

Och idag har jag bara tagit det lugnt. Har tömt mitt skrivbord. Sedan tränade jag och sen dess har jag vart helt slut. Shit asså, förstår inte varför. Det är därför jag skriver så trasigt idag. Egentligen skulle jag väl behöva skriva om allt, för jag fattar knappt vad jag skrivit. Men jag orkar inte, är alldeles för trött. Så förlåt mig.

- "så du ska också läsa till jurist?" -

So long.

Kommentarer
Postat av: cilladobak

nä jag vet inte lätt att vara eftertraktad ;) muhaha.. eller hur div 2 är fan inget skoj å vårt lag är "katasrof",men jag trivs ju så bra i stan, å kan du tänka mig i sthlm? en liten myra på vift. =) haha..

jobbigt att träna eller? suck jag kommer dö på måndag =)

2008-08-05 @ 11:33:56
URL: http://cilladobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0