I have a confession to make


När Vickan och jag blev strandsatta i Danmark. Förra helgen när vi var där alltså. Då glömde jag säga en sak. Glömde en person, en väldigt viktig person. En sån VIP-person.
Det är hon den där Mikaela. Mikaela Skullman. Anledningen att jag glömde nämna henne är för att jag trodde att det var en dröm att jag hade fått träffat henne. Det kändes som en dröm. Men det var det inte. Det var på riktigt. Men jag kan knappt förstå det..

Men det var kul att träffa henne. Och riktigt kul att se henne. Känns som att hon har utvecklats. Hon har äntligen börjat tänka. Och träna ordentligt. Även om hon kanske bara springer två vändor på uppvärmningen. Men ändå.
Är kul att se att hon inte slängt bort allt sådär bara.


- "Smulan, du är en stjärna i mina ögon!" -

So long.

Kommentarer
Postat av: carrii

Ang, FUL!:

Haha, ja han är ju det! Helt sjukt! Har du sett han på senaste eller? FY fabian makaroner med cheese vad ful han är

2008-08-18 @ 22:09:16
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: carrii

haha :P Jäkligt ful är han iallafall!!!

2008-08-20 @ 19:08:06
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0