i know a secret, na nanana nana na


Vickan, för det första är du störd i huvudet.
Och för det andra kommer du klara operationen och allt som hör därtill galant. Har ju inte kunnat säga något innan eftersom man inte fått prata om operationen.. :)


Och du, du är konstig. Ska du hämnas idag, eller vad är grejen? Jag önskar att jag kunde vara tuff och säga att jag inte bryr mig. Men det kan jag inte. För jag är inte tuff. Och jag bryr mig. Tyvärr så gör jag det. Även fast jag vet att jag inte borde göra det, så gör jag det ändå. Jag vet att det här inte är bra för mig, inte bra för någon egentligen. Så varför håller vi på såhär då? Jag kan inte svara på det, för hade jag kunnat svara på det så hade jag ju också kunnat se till att vi inte höll på med det vi gör.. Men nu är det såhär. Borde kanske egentligen koppla bort allt,  bryta allt och bara gå vidare. Men jag vill inte. Inte nu, inte än. Men snart är det försent. Då kommer jag inte KUNNA göra det, även om jag skulle vilja.
Ja, det är ett hårt liv vi lever..

I helgen blir det Vickan och jag hela helgen. Med lite inslag av Jeffan. Och Catta & Morgan förstås. Och många andra som inte vet om det än. Haha. Så det kommer bli helt underbart.


- "följ dina drömmar, fast på engelska" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0