let me tell you all about it


Okej, kanske inte allt. Men ändå.
Kroatien (13-20 juli) var underbart. Det regnade två halva dagar, sen var vädret underbart. Vattnet var varmt, maten var god,
Vad gjorde vi då? Vi var ute och sprang, vi gjorde styrkeövningar, vi solade, vi badade, vi var inne i Zadar för att träffa Jimman och hans kompisar, vi var inne i Zadar för att shoppa, vi spelade kort, vi spelade yatzy, vi läste böcker och hade det helt underbart. Var så skönt att bara komma iväg och ta det lugnt. Att inte åka iväg och supa sönder sig. Det är inte riktigt min grej. Det tråkiga med resan var bara att en vecka kändes så kort, men det räckte nog ändå.
Hade det jättetrevligt, men kan man ha annat med Jessica? Tror inte det nej.

Men sen, när jag kom hem. Då var jag hemma i 45 minuter, packade upp och packade om. Sedan åkte jag till Jeffan, stannade på landet på vägen för att säga hej till mormor och kusin. Sedan åkte vi ut till båten. Var ute med den i 5 dagar (20-24 juli) och hade det underbart. Det var Jeffan, Catrin, Morgan, turkungen och jag. Solen sken hela tiden och maten var super. Sällskapet var det bästa. Kan man ha det bättre typ?

Sedan till landet igen och hälsa på andra kusiner och släktingar.
Det var trevligt.

På fredagen (25 juli) kom Ia upp hit för att hälsa på mig. Vi lagade skitgod mat och sedan åkte vi iväg för att bada och sola lite. Det var riktigt skönt.
På lördagen (26 juli) var det fest, i Olofstorp. Jimman och Moses fyllde 20 år och Alex McFeet skulle ju flytta till USA så de hade fest ihop. Riktigt trevligt. Blev ett jävla åkandes för mig, men hade riktigt jävla kul ändå. Fast sen åkte vi in till stan ändå, till Trädgårn. Där var det också riktigt kul..


- "jag trodde det var brandsläckaren som lät" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0