Mamma Mia!

Shit, säger jag bara. Vilken bra film. Älskar musiken. Sjöng med lite tyst till varje låt, trots att jag inte fick för Emma. Haha.
Men riktigt bra film. Gå och se om ni inte redan gjort!

I helgen var jag på Tjörn Runt.
Fick skynda mig efter träningen, mamma skulle bort på kräftskiva och jag skulle äta med mormor. Sen ringde de från kräftskivan och ville ha dit mig. Och jag är inte den som är den, så jag gick över. Det var hos grannarna. Satte med Richard och hans vänner och chitt.chattade. Det var trevligt. Sen blev det sång och dans, härliga sånger.
Mamma och jag gick väl hem vid tre tiden.
Upp vid nio på möran efter. Käkade frulle och gjorde oss i ordning. Sedan gick vi ner till båten och åkte iväg. Först kollade vi på lite segelbåtar, som för övrigt inte hade kommit så långt då. När vi flutit runt där ett tag åkte vi till Stenungsund. Tankade båten och köpte glass. Sedan for vi vidare till Kyrkesund. Fick bullar åså där. Satt och tjötade och sen åkte vi vidare till en liten holme utanför Skärhamn. Träffade Hasse Båt & co. Satt där ett tag, fick revbensspjäll att stoppa i mig också.

Sedan åkte vi hem till landet igen. Jag lade mig och vilade lite. Hade jätteont i magen plus att jag var jättetrött. Mamma körde mig till Stenungsund där Jeffan plockade upp mig. Käkade lite Donken och sen åkte vi hem till henne. Gjorde oss i ordning och drack upp oss. Sedan när till Kookaburra. Natta och gänget var där. Vi dansade och mitt bankomatkort försvann. Men sen dök det upp igen och alla blev glada.
Jeffan och jag åkte hem i tid för att se handbollsmatchen Sverige-Brasilien. Först åt vi lite och sedan slog vi ner oss i soffan. Jag sov de första fem minuterna, riktigt kassa minuter, sedan somnade jag tydligen. Vaknade inte förrän Jeffan väckte mig och sa att Sverige vunnit. Fattade inte så mycket då, så fick ställa massa frågor för att jag skulle förstå. Trodde att jag bara blundat i fem minuter eller något..

Men det roliga var ju att Jeffan trodde att jag var vaken. Så hon satt ett tag och pratade med sig själv. Haha.
Sen gick vi och lade oss och jag sov gott.
Bara deg på söndagen och sen for jag hem. Var skönt att komma hem och bara ta det lugnt.

Vinslöv till helgen. Träningsläger och träningsmatcher. Ska bli kul.


Och dig, dig tänker jag på hela tiden..


- "LOL" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0