the contest

Soffie och jag har haft en liten intern tävling. Som så många gånger förr så gick jag segrande ur striden. Jag tänkte dela med mig av segerns sötma och visa er hur det går till när man vinner..
(Läs nedifrån och upp)

Sofie Lindstedt wrote
at 10:04pm on August 14th, 2008
Hahahha, där måste jag erkänna att du fick till ett fulländat meddelande. Jag behöver betänketid för att klå det, återkommer snarast!
Maria Sköld wrote
at 8:12pm on August 14th, 2008
Ja, det kan hända att jag blandar ihop dig med SS. Åh förlåt, menar HH. Äckel_ _ _ _ _ är i en klass för sig. Det kan du fethaja. Jag ska lätt Köra som FA-AN i helgen. Och samtidigt som jag gör det ska jag dra en påse över huvudet och hälsa till mina kompisar i Eskilstuna.. Påsen på huvudet är det enda jag kommer att ha i helgen.
Blir det mycket bag in da box för dig i helgen då? 
Tror förresten inte att du kan känna dig vilsen i helgen. Du kan ju vägen till allt. Kommer någon fram och frågar efter vägen till Trädgårn så kan du ju visa de hur man går, bokstavligt talat!
Men du, ringer du någon i helgen. Glöm inte att lägga på luren innan du börjar snacka om den du har pratat i telefon med.. Jättepenis då, hur går det med honom förresten?
Sofie Lindstedt wrote
at 10:44pm on August 13th, 2008
Stopp där, nu blandar du ihop mig med HH. Jag följer inte med ngn hem, jag ligger hellre och smsar med Äckel_ _ _ _ _ långt in på nätterna medan den vise ligger brevid och mimar i sömnen. Skulle du någong gång under helgen känna dig vilsen eller äcklig är det bara att dra en påse över huvudet. Jag antar dock att det inte kommer hända då jag räknar med att du kommer köra som FA-AN i helgen?
Maria Sköld wrote
at 10:28pm on August 13th, 2008
Förstår att du skulle vilja ha med mig, jag är ju en slags livscoach. Ska jag inte hälsa John-Olof i stället då? För han verkar faan så mycket trevligare. Den kvinnan måste varit riktigt jävla vis, typ i klass med Lotta Engberg. Men se nu till att follow your heart på fredagskvällen, hur mycket du än kommer att ångra dig på lördagsmorgonen. Och sen gör du om samma sak, ungefär, på lördagskvällen så ska du se att ditt liv kommer le mot dig igen..
Skulle du någon gång under helgen känna dig vilsen eller ensam så är det bara att spotta. Du vet, spottar du så spottar jag.
Sofie Lindstedt wrote
at 10:21pm on August 13th, 2008
Nej inte vill jag egentligen ha med mig det svinet. Helst av allt skulle jag vilja ha med mig dig, men så tjöck du har blitt.. liiiiite pinis?! En vis kvinna sa en gång, follow your heart. Det är anledningen varför jag åker och inte pga av att komma in på ställen. Hälsa Jan-Olof och en sak till Thomas?! QUE?
Maria Sköld wrote
at 10:14pm on August 13th, 2008
HH, vill du ens ha med henne? Hon kommer ju inte in någonstans ändå. Antingen är hon för full och hittar någon kåt kille eller så är hon för ung. Men jag kan köra bortamatch med kines-sötnosen först, sen somnar vi på köksbordet allihopa.. 
Du hade en FAN en fråga. Christer kan säkert hänka. Han är inte den som är den. Han hade nog tyckt att det hela hade varit skön
T. Tror du inte det?
Sofie Lindstedt wrote
at 10:09pm on August 13th, 2008
Naj åker icke själv för hilvede, HH joinar mig. Ah, jag trodde du skulle köra bortamatch med en kines-sötnos. Men att somna på bordet efter att ha smörjt kråset med nutella mackor till bag in da box är inte helt fel det heller. Kan inte Christer hänka? Det hade varit fint!
Maria Sköld wrote
at 5:14pm on August 13th, 2008
just det ja. men du ska åka dit själv eller? för vad jag har förstått så sitter hon som inte kommer in någonstans på ett tåg upp till min vackra stad.. Ja, kom så fort du kan. Bert 2 ihop med kines sötnosarna är ett faktum. Tänk dig; du, jag och varsin kines. Vilka sötnospar vi hade varit! Och sen när vi kommer hem kan vi alla somna på köksbordet..
Sofie Lindstedt wrote
at 5:11pm on August 13th, 2008
i helgen kan bli svårt med tanke på att jag ska till Eskilstuna och leta efter ngn som bor överallt. men så fort som möjligt efter denna helgen? kan vi gå på bert 2 tsm med kines sötnosarna då?
Maria Sköld wrote
at 4:59pm on August 13th, 2008
ja, precis. fråga vem som helst på facebook så kan de intyga det. det är okej.
när kommer du upp och lånar mina lila chinos?
Sofie Lindstedt wrote
at 4:57pm on August 13th, 2008
men hallå du, nu blev det plötsligt liiiite för vulgärt för min smak. men jag tror dig, det är väl bara att fråga vem som helst härinne!? är det ok?
Maria Sköld wrote
at 4:45pm on August 13th, 2008
jag kanske inte får handen runt den, men jag får garanterat in den i munnen! ba ba ba ba :)
Sofie Lindstedt wrote
at 11:24pm on August 12th, 2008
ba ba ba ba, jag slår vad om att du inte får handen runt den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0