tired like hell


Riktigt jävla trött. Det är vad jag är. Inte så konstigt heller kanske.
Igår var det träning i två och en halvtimme. Först inne och sen ute. Sedan hem snabbt och göra sig i ordning riktigt snabbt. Sedan åkte jag till Emelie som fyllde år. Väl där fick jag mat, hemmalagad pizza som var såå god. Sedan fick jag tårta. Den var också jättegod, så när ingen såg tog jag en bit till..
Sedan dracks det en del, dock inte för mig eftersom jag körde (Skulle upp tidigt och jobba idag ju). Malin körde lite bonk, och det gick riktigt fort. Jag var dock inte lika bra, jag sög rent utsagt.
Sedan åkte vi in till stan. Fick stå i kön ett tag, trots att det var VIP-kön. Fick se en bekant till oss bli tagen av polisen. Förstod inte varför, men han måste ha kaxat sig. För så jävla full var han inte.
Väl därinne träffade vi massa folk som vi tjötade med. Tanja och jag tänkte spela någon ett spratt, men så blev icke fallet.
Elin, Tanja och jag släppte loss på dansgolvet. Slängde med håret och riktigt rockade loss. Iaf jag och Elin. Haha.
Sen, efter ett tag, försvann Tanja och då spårade det för mig och Elin. Stod där ute och dansade åså. Sen skulle vi beställa vatten, och eftersom Marcel jobbade tänkte vi göra det av honom.

Så när vi står där och väntar så tar Marcel en näve citroner och kastar på mig, citronerna lägger sig mitt på bröstet. Sedan gör han det vanliga 'L'-tecknet och går vidare. Jag är inte långsam med min reaktion så jag tar upp en näve citroner jag också (de låg precis nedanför bardisken) och när Marcel kommer tillbaka så kastar jag citronerna på honom. Träffar honom i ansiktet. Precis snett över högerögat. Så jävla klockren träff. Kom på i efterhand att om en vakt hade sett mig kasta, bara mig, så hade jag ju kunnat bli utkastad. Men tur var så blev det inte så. 
Så Elin och jag kunde fortsätta rocka loss. Så jävla kul hade vi det. Sen kom Emelie och joinade oss också. Grymma var vi!

Var riktigt längesedan jag hade såhär skoj när jag var ute. Det kändes verkligen som att jag behövde det här.

Sedan fick jag köra hem Emelie, Ron och Elin. Så jag var väl hemma vid halv fyra. Somnade inte förrän efter fyra. Trots det var det inte svårt att gå upp när klockan ringde 07.15 och jag skulle upp och jobba. Men tro mig, det blev jobbigare under dagen. Var ganska okej innan lunch och precis efter lunch, men sen somnade jag när några barn spelade en pjäs. (De andra sa iofs att pjäsen inte var så bra, så jag hade inte missat något).
När jag kom hem sen lade jag mig i soffan med datorn i knäet. Tog väl inte jättelång tid innan jag somnade.. Är glad att jag inte hade träning idag, hade nog inte pallat det.

Och alldeles nyss så ringde Pernilla, eller PP som hon är mer känd som. Var skönt att prata med henne igen, var ett tag sen. Saknar henne. (Men snälla, säg inget till henne. Då blir hon så kaxig)


- "jag skulle vilja presentera min vän, Maria, för dig" -

So long.

Kommentarer
Postat av: carrii

Haha, du gillar det blåa vaa?? :)

2008-08-14 @ 22:29:40
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0