what to do?

I vanliga fall blir jag förbannad när folk inte håller vad de lovar, inte gör som man bestämt.
Men i det här fallet får jag bara finna mig i det. Får leva med att du gör som du vill, du dyker upp när du vill.. Men det har jag väl nästan valt egentligen, när jag gav mig in på det här?

Det blev utgång för mig. Jag och småtjejerna. Haha.
Vickan skulle också gått med, men hon bangade. Så Steffi och Linn kom hit vid typ åtta tiden och vi började. Spelade massa spel och hade trevligt. Sedan dök Seferaj (Seffe) upp, efter mycket övertalning, på en moppe. Vi parkerade in moppen i garaget och sedan fyllde vi henne. Åkte in till stan. Först gick Steffi och Seffe in, sedan jag och Brödsorten. Steffi och jag kan ju inte gå in samtidigt med tanke på att hon har mitt leg.
Väl inne på Bryggan var det mycket dans. Träffade massa folk och tjötade. Dansade lite till. Sedan gick vi ut och blev ståendes utanför ett jävla tag. Gick upp till Donken längst upp på Avenyn och vissa köpte mat. Sedan stod vi utanför Bryggan lite till och tjötade, efter det gick Seffe och jag till Donken vid Kungsport och andra köpte mat. Satte oss på sista bussen hem, och så hoppar Steffi och Linn på vid Brunnsparken. Trodde vi hade tappat bort de (eller kanske hade jag hoppats på det?) Seffe frös på bussen så hon tog en Metro-tidning och la som täcke, sen somnade hon. Fick väcka henne på Körlkarlens och hon sprang hem. Vi andra vandrade hem i lugn takt väl framme i Kärra.

Kom väl i säng vid fyra tiden, och vaknade i morse klockan åtta. Kanske inte det ultimata med tanke på att jag ska gå för det ikväll också. Fast ikväll blir det lugnt med drickandet, träning imöra. Men jag, jag kommer inte vara lugn. Anna, Elin och jag ska rocka loss på dansgolvet.



Grillning hos Grgic's idag, och det ska bli så kul. Snacka om bra väder för det också, hoppas det håller i sig. Och för att allt ska gå rätt till så är det väl jag som får stå för grillningen, endast iförd röda, korta, tighta shorts. Tror förresten inte att jag får på mig de, men man kan alltid försöka.

- "vi vill höra Smurfarna" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0