whats up?


SItter hemma i mitt nya rum och lyssnar på radio. Har jobbat idag, är ganska så trött. Somnade direkt när jag kom hem och sov väl i någon timme eller så. Sen ringde den förbannade telefonen. Hatar det, när man har de som skönast typ..
Så nu sitter jag här och funderar på vad som ska hända med mig ikväll, ska jag stanna hemma eller gå ut? Båda grejerna känns väldigt lockande, därför är det så svårt att bestämma sig.
Så härligt att bara sitta hemma och lyssna på musik. Hade inte klarat mig utan musik, ni som känner mig vet det.
Samtidigt kan det vara skönt att komma ut och träffa folk, älskar att träffa masa folk.

Började på nytt jobb idag. Okej, nu låter det som att jag fått någon anställning eller så. Men riktigt så är det inte. Jobbar som vikarie på en hjälpskola med gravt handikappade barn. Det känns som det är ett väldigt lärorikt arbete och jag kommer nog lära mig en hel del. Det känns bra.

Är för trött för att fokusera just nu. Höjer volymen på musiken, lägger mig ner och sjunger med. Om en stund kanske jag står och dansar också, vem vet?

Mamma och pappa är på landet så kan ha topfloor om någon vill vara med. Haha.

Nu märker ni också att jag är för trött.


- "jag ska ha sex ikväll, fast vet inte med vem än" -

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0