alive

Ja, jag lever.

 

Somnade efter att jag kollat klart på OTH och Greys Anatomy på datorn. Var nog lika bra, så jag slapp känna att jag var så jävla hungrig. Vaknade iaf senare när bedövningen var borta och magen bara skrek efter mat. Värmde mat och tryckte i mig. Ja, det var lite svårt att bara tugga med ena sidan, men det fick gå.. Hade ju inte ätit någonting mellan 8 och 16. Och ni som känner mig vet ju att jag brukar äta ungefär varannan timma. Så det var rätt så länge utan mat för att vara mig..

Åkte sedan med Palle upp till träningen. Var inte med, för det första så får jag inte träna på flera dagar för läkaren. Har ju sytt och skit i munnen. Sedan så var väl inte uppladdningen den bästa, så det var nog lika bra att jag inte var med. Hade lite ont i tanden också. 

Istället fick jag massage av Katarina. Så jävla skönt var det.

 

Kom precis hem. Spottar fortfarande blod och har ont när jag sväljer. Inte kul. Ska snart ta en orudis-tablett och två alvedon. Sedan slocknar jag väl. Ska ta en orudis-tablett var åttonde timme, så funderar på om jag ska ställa klockan på fyra inatt för att ta en tablett. Fast det känns lite väl ÖT. Tar en när jag går upp vid sex istället.

 

När jag var klar hos tandläkaren träffade jag Vickan. Vi vandrade till Cityakuten och pratade om vaccination. Sedan åkte vi till resebolaget och snackade med de. Tror vi har bestämt oss. Så värt det.




Skönt att jag förmodligen får jobba mycket på skolan nu också. Så jag får ihop lite pengar åså. Härligt.


Kommentarer
Postat av: hildeby

Klänningarna har jag hittat på en sida på nätet.

Asos.com

2008-12-02 @ 16:50:22
URL: http://emmiluttan.blogg.se/
Postat av: PP

Så du har dragit ut en visdomstand? jaha...då försvann all visdom du hade då! ;)

2008-12-02 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0