am I like an open book? or is it just to you?

Hur ska jag kunna ge rebus på någon du inte vet vem det är?

 

systrarna Olsens favorit ord i fullt hus + spansk korsning. där har du efternamnet.

holländsk fotbollsspelare med dålig syn - s. där är förnamnet.




Jag är äcklig, jag vet. Har inte duschat efter träningen. Säg inte det till någon.

Helgen i Torsby var underbar. Berättar mer om den imöra.

Nu ska jag nog in i duschen, snart iaf.

 

Armen gör fortfarande ont. Men har kunnat både jobba och träna idag. Så jag ska nog överleva detta till slut.

Min Guadeluopanska kompis har också skadat sig. Vi kan ligga invalida på stranden och tänka på er andra, som inte är skadade. Undrar vem det är mest synd om?

Mohahaha!

 

 

 

 

 

det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå..


Kommentarer
Postat av: vickan

jag tror lite sol, god mat, en luftmadrass, azurblått vatten och alla guadeloupaner kommer göra susen för våra TÖNTskador!

2008-12-16 @ 22:59:06
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0