an old man? or a hot man?

Kom på en sak igår.

 

En annan var där också igår. Inte bara snyggingen. Utan den heta mannen i sina bästa år. Jag blir helt till mig varje gång han pratar med mig. Så igår när han sa: -"så du har blivit försvarsspelare nu?" Då visste jag först inte vad jag skulle svara, så det blev typ: -"ja, något får man ju.. klara av".

 

Helt sjukt att man kan bli så knäpp för att någon pratar med en. Och speciellt när det är en sådan människa. Det är ju inte så att jag är kär i honom precis. Men han är sjukt het, och jag hade inte bangat en natt med honom. Tänk bara hans erfarenheter. Blir helt till mig bara jag tänker på det.

 

Jag vet att många av mina kompisar skrattar åt mig och tycker att jag är äcklig. Men jag bryr mig inte, för han ÄR het!!

 

Jobbigt bara att han har en sån som är två år äldre än mig, och en dotter som är ett år yngre än mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0