bodyguard

Tror att det var någon mer än jag som såg Bodyguard igår.

 

Okej då, såg inte hela. Men delar av det. Och jag gillar den filmen, den är så mysig. Och låten i slutet är inte att leka med. Eller hennes röst. Skulle jag få välja att vara en artist för en dag, skulle jag välja Whitney Houston (innan hon flippade ut). Det finns nog inte en enda låt som hon inte skulle klara av att sjunga. Och tänk att få klara av att sjunga "I will always love you", och få det att låta bra.

 

Och hur kunde det gå så snett för Whitney? Vad hade hon inte som hon ville ha, men som hon aldrig fick? Hon var så vacker. Sen kom knarket och förstörde henne..

 

Fy för knark!

 

före

efter





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0