bye bye tooth

Folk frågar mig om jag är nervös. Vad finns det att vara nervös för?

 

Men jag mår illa, det gör jag. Det har jag gjort sedan vid sex imorse. Inte alls kul.

Men ska snart gå upp till centrum för att ta bussen till stan. Ska till tandläkaren och dra ut en visdomstand. Det kommer nog göra ont. Sedan ska jag lämna tillbaka mina klänningar. De var inte gjorde för min figur, eller så är inte min figur gjord för de.. Det var inte rätt iaf.

Sedan ska jag nog hem och ta det lugnt. Knapra tabletter, juleskum, lussebullar och pepparkaksdeg. Mumma. Får se hur det blir med träningen. Varken Jeffan eller min bror tror att jag kommer kunna träna. Den som lever får se.

 

Ska prata med Mikael idag..

 

if you wanna buy me flowers

just go ahead, now

and if you'd like to talk for hours

just go ahead, now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0