christmasparty

Julfest med laget igår då ja.


Palle, PG och jag dukade åså. Sedan åkte vi hem till mig och fixade oss. Mossan körde sedan upp oss till Klubban. Folket började strömma in och sedan var det dags för att käka. Efter att vi hade fått göra Stinas mat. Sedan fick ju alla hjälpa Emilie med äggen också..

Åt, tjötade, drack och sjöng. Jättekul. Och jättegod mat. Det hade vi gjort bra, tjejer. Sen blev det lite dans och sånt. Det var riktig jävla trevligt.

Tills killarna dök upp. Direkt dog festen. Det är inte deras fel. Det var väl någon som bjöd in/ dit de. Men då dog liksom det som var så kul. Det blir alltid så, därför gillar jag inte när de kommer sådär. Vet egentligen inte varför det blir så, men det är bara fakta. Men aja, det fanns inte så mkt att göra åt det. Fick göra det bästa av situationen. Men vi på vår sida hade trevligt..




Lite kul att när jag gjorde en lapdance på Seffa, och hade precis satt upp benet på stolsryggen, så kommer Mikael, Harry, Katarina, Sten och Margareta. Skitkul, Verkligen! Haha. Men det bjuder jag på.

Sedan åkte alla in till stan, Jeffan och jag plockade undan det mesta. Vi åkte in vi också, när taxin till slut kom. Träffade Natta och gick runt på stan. Vi visste inte vart vi ville. Funderade på BLVD, men valde inte det. (och tur var väl det, fick jag höra idag.. då hade någon sagt "alla tre är härinne") Gick till slut in på Bryggeriet. Skittrevligt. Jimman kom dit också. 

Vad hände där i hörnet egentligen?





Lisa ringde halv tio idag, vi hade bestämt att hon skulle ringa och väcka oss. Vi hade sagt att vi alla skulle komma dit och städa vid tio. Så det var bara att klä på sig något och ta sig upp till Klubban. Holmberg kom också dit. Så det var Jeffan, Natta, Lisa, Holmberg och jag som städade. Till och med Natta hjälpte till, snacka om att ställa upp!

Det tog ungefär en timme, sen var vi klara för att åka därifrån.

 

Jeffan och Natta åkte för en stund sen. Ska snart lägga mig ner i soffan och sova en stund. Mossan och Fassan (ja, han kom hem igår) ska in till stan för att köpa julklappar. Det ska inte jag! Har redan köpt mina, gjorde ju det när jag var med SaraAllum för längesedan. Så jag är klar! Gött e de!


Kommentarer
Postat av: Seffa

dumma micke förstöde dansen! jag njöt..

2008-12-20 @ 19:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0