#@%!!!!

Du är ett sånt jävla svin!

 

Förstår inte hur du kan leva med dig själv. Ja, jag visste innan att du var ett svin. Det har jag ju märkt. Men nu får jag reda på mer. Och du ska vara glad att det är jag som får reda på det, och ingen annan! Då hade du nog vart köttfärs.

Förstår inte hur du kan göra så mot en människa som du älskar. Eller du kanske bara spelat, sagt att du älskat henne? Och hur du kan ljuga om något sånt, förstår jag inte heller. Just älska är ett så jävla starkt  ord.

Jag är inte arg å mina vägnar, jag bryr mig inte om dig på det sättet. Är arg å hennes vägnar. Du är ett sånt jävla äckel. Du är inte värd henne, och ingen annan heller!

 

 

 

du sa att jag skulle höra av mig om jag fick höra något mer. vill du det fortfarande?


Kommentarer
Postat av: carrii

och där pajades den låten...

2008-12-22 @ 00:14:04
URL: http://caarroliten.blogg.se/
Postat av: carrii

är det henne vi ska spöa? ;)

2008-12-22 @ 23:37:13
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0