give a little bit

Sara. Nu fattar jag. Kolla min kommentar på det inlägget..

 

Så jävla onödigt. Så förbannad är jag.

Jag har fått en översträckning i armbågsleden. Så jävla onödigt. Är mitt egna fel. Bara för att man tappar koncentrationen i två sekunder, så händer det. Stod i försvaret med armarna sådär halvt uppe. "Det är väl ingen stor chans att jag täcker nu ändå". Självklart skjuter Bella, stenhårt, rakt på armen. Så jävla onödigt, Maria Sköld!

Känns likadant som sist, när Marina sköt på mig och jag inte var beredd på det. (hon om någon skjuter stenhårt!)

Därför vet jag att det är översträckning igen.. Kul att man knappt kan röra armen utan att känna smärta.
.


aj!

 

Vilken tur att det går att tejpa. Plus att det snart är uppehåll och sedan SEMESTER!

Harry tjötar på om träningsprogram. Tror han att jag inte hade tänkt att träna något i Guadeloupe eller vaddå? Han känner då inte mig iaf, det är en sak som är säker.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Att lyfta armen från bordet upp till munnen med ngr cl vätska räcker inte som träning Maria!!! Sedan har jag hört lite rykte om att deras vätska där nere gör människorna konstiga. Så hade jag varit dig hade jag undvikit d helt och hållet!!! Eftersom du e lite överkänslig när d gäller sådant...säger bara Helsingborg... ;P

2008-12-15 @ 21:35:29
Postat av: Maria

Du. Den här gången var det ingen vätska inblandad! Och vätskan här är det inget fel på. Det är vätskan i Helsingborg man ska akta sig för. Och i Helsingborg slog jag mig bara precis överallt. Men jag hade inte ont!

:)

2008-12-15 @ 21:48:40
URL: http://nonebullshit.blogg.se/
Postat av: ia

haha e det där min arm på bilden? man skulle kunna tro det.

2008-12-16 @ 11:45:42
Postat av: Maria

Ja, det skulle kunna vara din. Fast du är mer vältränad :)

2008-12-16 @ 22:06:55
URL: http://nonebullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0