good morning, sunshine

Somnade runt halv tre, tre. Klockan ringde sju. Bra jobbat, Maria!

 

Fast när jag vaknar av en skönsjungandes Anka, så blir jag glad.

 

Ska iväg på julkonsert nu, med eleverna på skolan. Hoppas jag får vara med en av favoriterna idag. Uj, vad hemsk jag låter. Man får väl inte ha favoriter? Fast, det är ju inget man kan hjälpa. Jag hatade lärare som hade favoriter i skolan. Kan ha och göra med att jag aldrig var favorit. Men ändå.

Jag har favoriter, men inte så att jag visar det som vissa lärare gör/gjorde. Jag gör det man ska göra med alla eleverna. Det är ju trots allt en träningsskola, och då ska de tränas oavsett om de är favoriter eller inte.

 

Men jag har på känn att jag ska vara med en av favoriterna. Suss är ju sjuk, så chansen är stor. Tjiihoo!

 

Nu måste jag kila upp till bussen.

 

 

So long, fuckers..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0