he makes me smile

whenever I'm feeling sad..

 

Mina vänner måste verkligen älska att pika mig.

Det började på träningen idag. Palle tyckte att jag var tjock på vänstersidan av ansiktet. Då förklarade jag att jag var svullen, och inte tjock. Enda stället jag är tjock på är på handlederna, förklarade jag. Då hoppar Vicktoria in i konversation helt från ingenstans och säger:

- "dubbelhakan också!"

Tack för den.



vaddå dubbelhaka?

 

Sedan gick det väl några minuter och sen mobbade Bella mig för att jag var så stel och svullen i ansiktet. Men det får jag bjuda på.

 

Och nu, när jag kommer hem och läser min blogg så ser jag att PP har kommenterat. Och det är lika kärleksfullt som alltid. Men hon är bara avundsjuk för att hon inte når upp till min nivå. Hon vet att jag är så mycket bättre än henne, och det är hon så jävla bitter för. Men det förstår jag, hade inte heller velat vara som henne.

Men det känns bra att hon läser min blogg iaf, så hon håller koll på vad jag gör och lär sig vad hon kan göra för att bli ungefär lika cool..

Inte ens om du står på tå, når du upp till min nivå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0