how nice

Nu kan jag se. Och faan vad fint det blev. Tack!

 

Skulle vilja länka till Mysans blogg, men det funkar inte. Och sen ser ju alla ni andra då att våra bloggar är lika. Haha.

 

Vad gör jag uppe nu är då frågan? Jadu, om jag ändå kunde svara på det. Kan verkligen inte somna. Det går inte. Jag försöker och försöker. För jag behöver verkligen sova. Antar att det är därför jag inte kan somna. Det är som sista dagen på ett lov, dagen innan skolan drar igång igen. Då sover man aldrig bra, den natten. Det kommer jag ihåg än, även om det var längesedan jag gick i skolan.

Men varför är det så? Att när man väl måste sova, då somnar man inte?




Ska jobba imöra, därför måste jag sova. Ska visserligen inte vara på Axel Dahlströms Torg förrän vid nio. Men ändå. Jag behöver sömn. Och sen är jag inte nattmännska heller, så jag borde egentligen sova nu.


Jordan på tv nu. Kan försöka somna till det


Och tack Mysan, än en gång. Kunde inte tacka dig förut, för hade ju inte sett det på riktigt då.

Får tacka ordentligt imöra, fast det blir ju idag. 

Bla bla bla..


Kommentarer
Postat av: Mysan

det är lugnt ;) skönt att du är nöjd ! :)

2008-12-05 @ 10:23:40
URL: http://doitwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0