hurry up

Gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men det blev toppenbra ändå.

 

Gick till slut upp till hallen för att kolla herrarna. Okej, gick inte. Körde upp, plockade upp Steffi på vägen. (tack för att jag fick sitta med er)

Efter matchen, som herrarna vann med massa mot Måns Möller och Falle, åkte jag från baksidan av Centrum till framsidan av Centrum. Detta för att köpa min efterlängtade kebabrulle. Råkade först beställa med vaniljsås, hade inte vart jättegott.

Sedan åkte vi (Elin, Sernemo och jag) till Marielle. Fick ett ryck av att vi ville dansa. Vi fixade till oss så gott vi kunde och sen åkte vi in till stan. Eftersom jag skulle träna klockan tio i morse körde jag in. Parkan blev det igår igen. Det var riktigt trevligt. Träffade både gammalt och nytt folk, gillar det.

 

Var hemma vid fyra och klockan ringde nio. Fattade först inte varför den ringde, det var ju lördag. Men efter ett tag kom jag på det, träning. Käkade frukost, packade väskan och gjorde mig i ordning. Åkte sedan till Angered, där träningen skulle äga rum. När jag hade kommit till parkeringen kom jag på att jag hade glömt skorna hemma, så det var bara att köra rally hem igen.

 

Efter träningen åkte jag in och träffade Sannisen i stan. Är på besök här i den stora staden eftersom Nina ska spela SM. Var trevligt att träffa den lilla stumpan och hennes bitchiga lillasyster (som förvrigt inte alls var bitchig).

Sedan åkte jag till Lillekärr för att kolla på Vickan. Sjuka matchen med flera skador; en armbåge ur led, ett knä ur led, en axel ur led och en panna in i bänken. Sjuka matchen.

 

Är för övrigt jävligt förbannad på skor just nu. Förklarar lite senare varför. För nu ska jag iväg till Svenshögen (närmare bestämt Källtorp) på glöggpartaj!

 

See you later.


Kommentarer
Postat av: vickan

varken armbågen och axeln var ur led som tur va :)

2008-12-07 @ 09:18:46
URL: http://vicktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0