i'm awake

Nu har jag vilat, så är inte lika trött som jag var när jag kom hem.

 

Funderar på om jag ska gå upp och se på herrarna eller om jag ska stanna hemma och bara ta det lugnt. Oavsett vad jag gör måste jag ta mig upp till centrum. Ska käka kebabrulle. Mossan och fassan ska käka kräftor och det är inte min favorit precis. Och ja, pappa är hemma igen.

 

Jag tänkte på något jag skulle skriva här, så hände något och det var som bortblåst.

 

Verkar inte vara alltför många som ska kolla herrarna, så jag hoppar nog det. Får väl kolla handboll imöra, plus att jag ska åka med ner till Höör och kolla handboll på söndag. Så det borde räcka med den handbollen, tycker jag.

 

Just det. JSM stegen är klara. Kärra ska åka till Linköping. Jag blev jätteglad, passar mig perfekt. Jag hade tänkt på det innan, att det hade vart en bra ide. Då hade jag kunnat åka med laget upp och sen bo hos bror. Och så hade jag kunnat träffa Erik och chitchatta lite med honom. Så jag blev jätteglad. Sen kollar jag datumet, 10-11 januari. Så jävla typiskt. (visst, det ska bli jävligt skönt att komma iväg åså, men låt mig vara lite bitter för att jag missar en jävligt bra plan)

 

Hoppas iaf på att Skuru, Eslöv, RP, Kärra, Karlshamn och Sävehof går vidare. Sen bryr jag mig inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0