i'm going away

Hur ska jag klara mig utan att blogga på två dagar?

 

Kommer gå så bra så. Frågan är egentligen hur ni kommer att klara er? Typ Vicktoria, som inte har något liv.. Hold on girl, I'm back on sunday!

 

Pauline kommer och hämtar mig om en och en halvtimme lite drygt. Sedan åker vi till Stora Höga och väntar på Jennifer. Tänkte besöka min famå och fafa så länge. Var ju längesedan jag träffade de, så tänkte slå två flugor i en smäll..

Det ska bli kul att åka dit där de spelade in Rally-Brudar. Det ni. Träffa Palles alla kompisar, känna på utelivet i Torsby (är det ens något liv där?). Nej, men det ska bli kul.

 

Har packat. Spriten är med den här gången, jag är utrustad att klara mig hela helgen. 

Känns bra.

Kul bara att Palles Andreas har sagt till sina kompisar att de ska akta sig för mig, för (hur var det nu han sa?) jag är "sexuell av mig". Jaja, det är väl bara att tacka och buga. Nu slipper jag ju presentera mig iaf..

 

Äh, det kommer bli kul i helgen. Det blir det alltid när vi tre är inblandade. Sen så blir det ju inte bättre än vad man gör det till. Så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0