it's now or never

Idag gäller det.

 

Ska först till banken. Sen ska jag dit. Och går allt vägen kommer jag bli så jävla glad. Så jävla, jävla glad. (ursäkta språket, men det är så jag känner)

 

Kollade på såna här Rest In Peace grejer på youtube igen. Vet inte varför jag gör det, jag bara gör det. Kollade först på den med Kalle. Han kände jag inte, men visste vem han var. Och det gör ändå ont. Sen blev det andra filmer också. Så fina filmer, låtar och allt. Undrar om någon skulle göra en sån till mig om jag dog nu? Och undrar vilka bilder man skulle välja? 

Lite tråkigt att ingen har gjort en sådan till Walle. Men då fanns ju knappt internet. Okej, nu tar jag i. Men vi kände inte till youtube härborta då. Önskar att jag kunde göra en sån film. Då skulle jag ta massa bilder på Walle, ensam och tillsammans med andra. Även bilder på honom när han var liten. Han var så söt då.

 

Saknar dig, Anders Wallin. Hoppas du har det bra där du är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0