she's lovely

Mysan har varit jättesnäll. Fixat om min blogg åså.

 

Men jag kan inte se det på min dator. Förstår inte problemet. Jävla jävel. Men hon printade det åt mig så jag har sett det och är sjukt nöjd.

 

Måste bara berätta om vad som hände på träningen idag.

Vi spelade två mot två. Det var Palle och jag mot Vicktoria och Lollo.

Jag satsade fram men fick inget läge så jag snurrade runt 270 grader. Plötsligt hör jag en smäll i golvet och vänder mig om, där ligger Vickan som ett jävla fån och skrattar. Alla andra skrattar runt om. Då visar det sig att Lollo och Vickan hade fört en konversation, och Vickan var inte beredd på att Palle skulle sätta en spärr. Så Vickan flyger iväg som en vante i golvet. Var så jävla kul. Vi skrattade ihjäl oss. Jag skrattade även om jag inte såg det, jag hörde det bara. Men det räcker.

 

Ungefär som när Sara tog glaset i  Danmark. Men det har jag redan berättat om, och vill inte vara för tjatig..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0