strong

Spruta igår efter träningen. 

 

Palle hade tagit den i högerarmen. Tyckte det var lite konstigt, eftersom man ska ta i vänsterarmen om man är högerhänt. Anyway. Frågade henne varför hon gjort det, och hon svarade något om varför inte.

Så när det var min tur gick jag in och drog upp tröjan på högerarmen. Precis när han tog sprutan frågade Martina varför jag tog i höger. Jag svarade: "Bara för att Palle gjorde det". Så om jag får ryck i ögat åså nu, så vet ni varför.

För övrigt känns det i högerarmen idag. Lite som att jag har träningsvärk. Så kan knappt använda mina armar. Ganska skönt att slippa göra så mycket mat med middagen idag då. Även om jag älskar att laga mat!

Nej, sprutor är inte farliga. Och de känns knappt för den delen.

 

Istället för att komma med klagomål, gnäll och negativa tankar. Vad sägs om att tacka och uppmuntra mig för att jag försöker fixa? Börjar bli en vana det här med att gnälla på mig. Och nej, det är inte jag som gör fel.

Men nästa gång kanske jag inte ska ställa upp? Så får vi se hur jävla bra det blir!

 

 

 

 

 

After all you put me through

You'd think I'd despise you

But in the end, I wanna thank you

Because you made me that much stronger

 

Well I thought I knew you

Thinking that you were true

Guess I, I couldn't trust

Called your bluff, time is up

Because I've had enough

You were there, by my side

Always down for the ride

But your joy ride just came down in flames

 


Kommentarer
Postat av: malinm

Vad var det för spruta?

2008-12-17 @ 13:58:04
URL: http://malinm.se
Postat av: Sofia G

Hejhej:) är glad att någon tar tag i de här med lagfest:) en fråga blir det av tänkte fixa skinka idag för annars blir de ingen skinka :( tack på förhand :)

2008-12-17 @ 14:22:29
URL: http://sgrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0