the day before the dippingday

Här sitter jag igen, försöker komma på vad som har hänt..

 

Nej, men skämt åsido. Jobbat idag, halvkul såhär dagen innan julafton. Ingen julstämning alls liksom. Inte förrän jag stod i duschen och sjöng. Då kröp julstämningen sakta men säkert in i mig. Det är väl det enda som kommer in i mig just nu. Eller, man kan ju alltid hoppas. haha!

 

Åker till mormor snart. Ska fixa mig..

 

Förresten. Har jag berättat att jag stukade foten på träningen igår? Så jävla onödigt, det också. På uppvärmningen bara gjorde det skitont. Bad Mackan trycka hårt. Gjorde så jävla ont, vred mig av smärta. Men man måste bita ihop i det läget. Sedan kom Mikael med linda. Jag tyckte inte han lindade ordentligt hårt så skulle ta av den och linda om den. Men när jag tog av den kände jag inget.. Så tog på mig skon igen och fullföljde träningen.

Jävla skit att vi förlorade minihandbollen. Men alla tyckte det var skitkul att jag träffade Robin rakt i huvudet. Det förtjänade han säkert..

Iaf. Sen när jag kom hem och låg i soffan kände jag bara hur det värkte och pulserade i foten. Lindade den. Sen när Therese kom så lindade hon om den. Men det gjorde så ont, så jävla ont. Gör det fortfarande. 

En stukning bara, tänker du säkert. Men shit vad ont det gör fortfarande. Skulle inte förvåna mig om jag skulle behöva gipsa i 10 dagar eller något annat, det får ju alla andra göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahahahahahahahhahahahahahahahahaha

2008-12-23 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0