unemployed

Hatar att vara arbetslös. Det är inte alls kul.

 

Och ändå har jag vart iväg idag. Tänk om vart tvungen att sitta hemma hela dagen. Imöra, om jag inte har något att göra tänkte jag nog åka bort till Sportlife och gymma lite. Kan vara skönt. Fast hade vart skönare om man hade fått med sig någon.

 

Sedan är jag ju inne här hela tiden. Och på facebook. Och på damhandboll.nu. Och på vår hemsida. Ja, du fattar.. Nolifedotcom. Inte alls kul.

 

Får väl plocka undan lite på min våning sen kanske. Men inte nu. För nu börjar Vänner, sen är det Fresh Prince och sen One Tree Hill. Sedan är väl mina Desperate och Greys avsnitt nerladdade så jag kan kolla på de. Känns inte som att det blir någon undanplockning för min del idag, men måste nog.




Ja, så länge jag är arbetslös kommer det bli såna här tomma, intetsägande inlägg. Och jag vet, de handlar verkligen inte om något alls. Men that's my life, I guess..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0