Christmas Day

Jaha, då var det över. Julafton. Men inte julen, nej nej.

 

Jävligt nöjd över mina klappar. Fick verkligen det jag ville ha, det jag önskade mig. 

Vad fick jag då? Paul Frank tofflor, kopp med sked, samlingsglas, Christina Aguileras samlingscd, 1600 i resebidrag, 1200 euro, chokladtomte (som blivit dödad i säcken), porslinstomte, porslinsfågel, strumpor, Bed Hed schampoo & conditioner, skrubbhandskar, skrubbtvål, body lotion efter skrubb, Clinique hudvårdsprodukter, Björn Axén schampoo & conditioner, nagelpolerare.. 

Det var nog allt jag fick igår. Förlåt mig om jag glömt något.

 

 

Åker till Jeffan idag. Ska käka middag. Sedan bär det av till Natta på inflyttningsfest. Hört rykten om att det är Plankton som gäller. Köpt biljett åså, så det lär väl bli så. Fast hade nog hellre velat ta mig till Stenungsbaden.

 

13 dagar kvar till Guadeloupe!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

1200 euro är jävligt bra!

2008-12-26 @ 01:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0