go sweden, go

Kanske inte Sveriges bästa insats på länge? Och nu när jag verkligen tittar också.

Som vanligt när jag sitter här så är jag trött. Men när jag väl går och lägger mig är jag pigg som en mört. Hört att mörtar är rätt pigga, stämmer det? Och vem har tagit reda på det? Och hur?

På fredag bär det av mot Värmlands stolthet, Torsby. Det blir den gyllene trion som ska upp och göra byn. På fredag blir det nog degigt med Idol-final. De andra töntarna vill se, så jag får väl ställa upp på mina vänner. På lördag är det fest. Ryktades om tomterock i Sunne. (klär man ut sig till tomte och rockar röven av alla andra då?)
Men sedan verkade det som att det inte blev någon tomterock, så vi får väl bara göra byn helt enkelt. Och det ska vi göra.
Palle sa till oss att det är Pilla som gäller i helgen. Det kan hon fetglömma! För mig är det Palle, Pauo, Pao eller Pall som gäller. Jag skiter i de andra. Så det så.



Match imöra. Mot serieledarna, Olli. Får väl se hur det går, hoppas  att vi vinner iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0