hungrytime

Känslorna har lagt sig lite.. Men det var verkligen så jag kände igår. Var lite fanig.

 

Är hungrig. Sjukt hungrig. Men orkar inte resa mig upp ur sängen. Tänkte nog göra lite mannagrynsgröt. Hoppas bara att det finns någon mjölk hemma.

 

Sedan får jag väl börja fixa mig. Känns som det kommer att bli lite stressigt idag. Ska sedan till systemet och köpa drickat till festen ikväll. Sedan ska festkommiten till lokalen för att duka och göra i ordning så gott som. Efter det hade det varit skönt att få sitta ner och ta det lugnt. Sen får man väl börja sminka sig och gå upp till lokalen åså. Men vilken tur att jag inte tar så lång tid på mig när jag sminkar mig, är ju naturligt vacker (hahaha).

 

Nog skämtat om det. Vinst igår, vi är på gång nu. Synd bara att jag missar nästa två matcher. Fast vad gör det, sitter ju ändå bara på bänken. Men bättre det än inget alls..

 

Laddad är jag för ikväll, vill jag lova. Det kommer bli så kul, så kul. Det vet jag. För jag vet ju vad vi ska göra. Mohahaha!

 

 

Lider förövrigt med min kära vän Vickan B..

But it's going to be fine

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0