and then if you can remember

Mina skor har kommit!




Folk frågar mig hur jag får dagarna att gå nu när jag är arbetslös. Inte alls svårt. I måndags åkte jag in till stan och betalade resan. Sen vaccinerade jag mig. I tisdags och i onsdags jobbade jag. Idag har jag rakat benen, under armarna och lilla Lisa.

Imöra ska jag packa och kanske till och med gymma eller löpa, om jag inte ska jobba då vill säga. Sedan åket jag till Torsby över helgen. Och så har veckan gått. Och ja, jag måste söka jobb snart.

 

Match idag, mot Mölndal. Började bra, sedan gick det dåligt. Men vi vann, och det var det viktigaste. Jag spelade mycket bakåt, idag också. Men det är kul, så länge det går bra där och inte framåt så kan jag leva med det.  Emelie var sugen på att spela ett parti bowling, men så blev det inte.

Han var där, snyggingen. Hoppas inte att han kände igen mig, så sleten som jag var. Kul bara att Marielle (den jäveln) har skämt ut mig. Men det kan jag leva med, nu vet han ju hur det ligger till.. Sjukt snygg är han iaf.

 

 

Som sagt åker jag till Torsby imöra med Jennifer och Pauline. Ska bli riktigt kul, ser verkligen fram emot det. Frågan är om man kommer förstå vad de säger där, och speciellt framåt småtimmarna när alla är lite på lyset. Fast det är inte det jobbigaste. Det jobbigaste är bara att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Jag vet verkligen inte. Vanligtvis brukar jag ändå ha en liten aning om vad jag vill ha på mig, en känsla liksom. Men nu har jag ingen aning alls. Så får gå upp i garderoben och försöka hitta någon känsla. Får väl se hur det går.

Håll tummarna för mig, folket!

 

Sa jag förresten att mina skor har kommit?

 

 

Vilken tur att Vicktoria inte ska jobba utan rast i Guadeluope..


Kommentarer
Postat av: evelina

vem är snyggingen? ;P

2008-12-11 @ 23:43:49
Postat av: Maria

if I tell you, I have to kill me ;)

2008-12-12 @ 00:11:08
URL: http://nonebullshit.blogg.se/
Postat av: evelina

då drar jag min egna slutsats.. har två allternativ ;) eller nja tre ;P

2008-12-12 @ 10:28:17
Postat av: sara

en viss + Land i plural

hehehehhe

2008-12-12 @ 12:14:57
Postat av: Maria

vilka alternativ har du, Evelina?

och Sara, jag fattar inte.. :/

2008-12-15 @ 20:56:39
URL: http://nonebullshit.blogg.se/
Postat av: Maria

Sara. Jag fattar nog. Men hur visste du att han var där?

Och förresten så är det han som är hetingen, inte snyggingen. Men den var bra. (om du menar han med samma efternamn som en känd svensk handbollsspelare?)

2008-12-15 @ 21:14:11
URL: http://nonebullshit.blogg.se/
Postat av: sara

haru två olika? jesus amalia!give me rebus på den andre då hehe..

murri, ja läser dej som en bok.. haha.

puuusss

2008-12-16 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0